ABŞ-ın ən bahalı 50 brendi

  “Brand Finance” analitik agentliyi 2019-cu il mart ayı üçün ABŞ-ın ən bahalı brendlərinin reytinqini dərc edib. Reytinq üzrə siyahıda Amazon – 187.9, Apple – 153.6, Google – 142.7, Microsoft – 119.5 və AT&T – 87 milyard dollar kapitalizasiya ilə ilk beşlikdə yer tutublar.

   Ümumi reytinq üzrə YouTube 23-dən 13-ə, Netflix 59-dan 40-a, American Expres 46-dan 29-a, MasterCard 52-dən 44-ə, Boeing 32-dən 21-ə, Dell Technologies 43-dən 36-ya, Uber isə 42-ci pillədən 37-ci yerə qalxıb. General Electric 16-dan 27-yə, Pepsi 31-dən 42-yə, Oracle 20-dən 32-yə, Ford 35-dən 42-yə, Chevron 37-dən 46-cı pilləyə enib.

image

image (1)

 

 

Elnur Quliyev

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google photo

Google hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma